PoorGuy188
V2EX  ›  问与答

个税 app,应该大部分人的 12 月报税都出了吧

  •  
  •   PoorGuy188 · Jan 16 · 2272 views
    This topic created in 160 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    那么问题来了,大家 25 年挣了多少,比 24 年多还是少了

    4 replies    2026-01-16 16:25:02 +08:00
    lysf0515
        1
    lysf0515  
       Jan 16
    除了年终,一模一样
    PoorGuy188
        2
    PoorGuy188  
    OP
       Jan 16
    @lysf0515 羡慕诶,我比 24 年少了 3w ,钱难挣
    fredweili
        3
    fredweili  
       Jan 16
    少了十几万,可能是公司的股价不行
    PoorGuy188
        4
    PoorGuy188  
    OP
       Jan 16
    @fredweili 血亏
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5272 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 191ms · UTC 05:55 · PVG 13:55 · LAX 22:55 · JFK 01:55
    ♥ Do have faith in what you're doing.