thought
V2EX  ›  macOS

有人用过 cluster ssh 的 mac 版吗?

  •  
  •   thought · May 23, 2015 · 1878 views
    This topic created in 4048 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    这个软件在用户目录下创建.csshrc,但是使用的时候为什么无法加载里面的内容呢?
    我用的这个: https://github.com/brockgr/csshx
    csshx,应该是移植到mac的版本。
    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   944 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 25ms · UTC 19:50 · PVG 03:50 · LAX 12:50 · JFK 15:50
    ♥ Do have faith in what you're doing.