mudkip
V2EX  ›  iPhone

关于国行 iPhone 升级到 iOS 5 的问题

  •  
  •   mudkip · Oct 13, 2011 · 14626 views
    This topic created in 5367 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    想了解下,国行的iPhone有没有原生的发推功能,如果没有的话,那些在iOS5下依赖原生发推功能的应用(比如官方客户端)会怎么提示呢?
    1 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    heidour
        1
    heidour  
       Oct 13, 2011 via iPhone
    有。不过我语言设的日语。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   976 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 34ms · UTC 19:25 · PVG 03:25 · LAX 12:25 · JFK 15:25
    ♥ Do have faith in what you're doing.