Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
macOS
为什么每次打开 mac 都会出现安装 qq 操作
RuiQ
·
Jan 26, 2016
· 2002 views
This topic created in 3802 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
我之前把 qq 安装包放到了 application 里 后来发现错误了 就删了 qq 也正确安装使用了 把所有安装包删了还是没有用 买次开机都出现 求问怎么解决啊
安装
Mac
开机
删
1 replies
•
2016-01-26 23:02:51 +08:00
1
RuiQ
OP
Jan 26, 2016
已解决
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
5341 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 46ms ·
UTC 07:38
·
PVG 15:38
·
LAX 00:38
·
JFK 03:38
♥ Do have faith in what you're doing.
❯