chunrong918
V2EX  ›  问与答

有人会 NetLogo 这个建模工具吗

  •  
  •   chunrong918 · Mar 26, 2016 · 1880 views
    This topic created in 3742 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    请教各位 v 友

    有人会吗?可以留下个联系方式, qq 吗

    实验首先构建了一个由 51×49 的网格(patch),网 格被划分为四块,每块代表一个论坛,每个论坛由 25× 24 的白色网格组成

    请教下,这个怎么实现啊

    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5680 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 41ms · UTC 06:22 · PVG 14:22 · LAX 23:22 · JFK 02:22
    ♥ Do have faith in what you're doing.