xiaoyu9527
V2EX  ›  问与答

请问一下想要 MYSQL 入库帝国 有什么办法比较简单呀?

  •  
  •   xiaoyu9527 · Nov 18, 2016 · 1350 views
    This topic created in 3506 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    因为程序是一套二次开发的帝国程序。 增加了很多字段。

    用火车头免登接口入库 显然不现实。

    想要使用 MYSQL 入库的 形式。

    有什么方法或者软件么?(可以结合火车头的)

    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2695 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 39ms · UTC 15:42 · PVG 23:42 · LAX 08:42 · JFK 11:42
    ♥ Do have faith in what you're doing.