yanwen
V2EX  ›  macOS

QQ 浏览器有 lite 版。。。现在才发现。。

  •  
  •   yanwen · Mar 31, 2017 · 4215 views
    This topic created in 3375 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    3 replies    2017-04-02 22:34:34 +08:00
    fastss
        1
    fastss  
       Mar 31, 2017
    自己带的不好吗 为什么要用这东西
    TimePPT
        2
    TimePPT  
    PRO
       Mar 31, 2017 via iPhone
    Store 里的 lite 版就是拿系统开放的 webview 改的,要这样为啥不用 safari ,或者直接下独立版
    novaline
        3
    novaline  
       Apr 2, 2017
    用 IE 下载 chrome + safari + firefox ,够用了
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2785 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 45ms · UTC 04:26 · PVG 12:26 · LAX 21:26 · JFK 00:26
    ♥ Do have faith in what you're doing.