whattheh3ll
V2EX  ›  问与答

2013 MBP 该如何重装系统?

  •  
  •   whattheh3ll · May 7, 2018 · 993 views
    This topic created in 2971 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    被装了 Windows 7 并且玩坏了系统。

    现在用 TransMac 做了系统盘。但是开机无论按 Option 还是其他网上搜到什么键都无法选择 U 盘启动。

    请问该如何给它重装?手头上能使用的电脑只有 Windows。
    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2740 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 29ms · UTC 15:26 · PVG 23:26 · LAX 08:26 · JFK 11:26
    ♥ Do have faith in what you're doing.