Home
Sign Up
Sign In
• 外包信息请发到
/go/outsourcing
节点。
• 不要把相同的信息发到不同的节点
V2EX
›
酷工作
疫情过后打算回武汉工作
1
tihiro
·
Mar 10, 2020
· 2474 views
This topic created in 2295 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
沪漂五年,想去武汉工作。不知道武汉现在互(Python)联(后)网(端)行业就业前景如何?
武汉
Python
疫情
工作
1 replies
•
2020-03-10 17:09:36 +08:00
1
HuHui
Mar 10, 2020 via Android
建议观望一段时间,未来应该会比较难过
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
3358 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 29ms ·
UTC 10:58
·
PVG 18:58
·
LAX 03:58
·
JFK 06:58
♥ Do have faith in what you're doing.
❯