Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
北上广深的朋友们来说下,你们公司有过年留工作地福利吗?
cairnechen
·
Feb 8, 2021
· 1368 views
This topic created in 1966 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
这里大多人应该都是互联网公司吧
北上广
过年
福利
公司
5 replies
•
2021-02-08 14:33:55 +08:00
1
ly4572615
Feb 8, 2021
没有
2
maskerTUI
Feb 8, 2021
有,发钱。所以我不回家了
3
christin
Feb 8, 2021 via iPhone
坐标上海 目前没有通知
4
eojessie
Feb 8, 2021
发一付对联
5
wvitas
Feb 8, 2021
上海 屁也没有一个
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
2647 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 38ms ·
UTC 10:33
·
PVG 18:33
·
LAX 03:33
·
JFK 06:33
♥ Do have faith in what you're doing.
❯