c2000a
V2EX  ›  Apple

macOS Big Sur on Apple M1 通知中心无法弹出

  •  
  •   c2000a · Feb 28, 2021 · 3377 views
    This topic created in 1946 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    间歇性出现通知中心以及小组件无法弹出的的情况 修改时间显示也没用 想问问大家有遇到相似的问题吗

    c2000a
        1
    c2000a  
    OP
       Feb 28, 2021
    尝试 killall NotificationCenter, 改变通知中心的设置,都没有用处,目前只有重启解决

    但是有的时候过一段时间自己就好了
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   815 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 37ms · UTC 21:09 · PVG 05:09 · LAX 14:09 · JFK 17:09
    ♥ Do have faith in what you're doing.