uSy62nMkdH
V2EX  ›  问与答

Mac 是否有沙箱机制或者类似软件,想把某安 X 的软件丢到沙箱里去

  •  
  •   uSy62nMkdH · Jun 9, 2022 · 999 views
    This topic created in 1479 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    不使用虚拟机,还有没有其他方式

    1 replies    2022-06-10 01:32:28 +08:00
    yyfearth
        1
    yyfearth  
       Jun 10, 2022
    macos 自带沙箱 但是想要自己把 app 弄进去 挺麻烦的
    另外如果 app 有用到系统权限的 带沙箱也没用
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2731 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 28ms · UTC 10:11 · PVG 18:11 · LAX 03:11 · JFK 06:11
    ♥ Do have faith in what you're doing.