8zip
V2EX  ›  问与答

坚果 R2 是一台值得购买的手机吗?

  •  
  •   8zip · Dec 13, 2022 via Android · 1121 views
    This topic created in 1292 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    3 replies    2022-12-14 11:27:29 +08:00
    kingjpa
        1
    kingjpa  
       Dec 14, 2022
    看你注重哪方面,
    除了 ui 好一些, 系统中规中矩。
    但硬件和品控都不咋地,
    最次的就是拍照,真是令人摇头。
    综合 不推荐
    Fo3256Go
        2
    Fo3256Go  
       Dec 14, 2022 via iPhone
    云服务都下线了吧,跟同步有关的都不能用了吧
    rrZ2C
        3
    rrZ2C  
       Dec 14, 2022
    这个品牌值不值不能问别人
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2624 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 26ms · UTC 01:11 · PVG 09:11 · LAX 18:11 · JFK 21:11
    ♥ Do have faith in what you're doing.