Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
我们是否有必要使用 sass 这样的样式预处理器(2023)?
acthtml
·
Mar 23, 2023
· 804 views
This topic created in 1191 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
你们因为什么而使用了 sass ?
变量?层级?函数?
sass
样式
必要
处理器
1 replies
1
rsyjjsn
Mar 23, 2023
有一老话说得好,如果你不确定你需不需用这们技术,那你就不要用
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
5358 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 109ms ·
UTC 07:17
·
PVG 15:17
·
LAX 00:17
·
JFK 03:17
♥ Do have faith in what you're doing.
❯