uaoao12g
V2EX  ›  问与答

请问 现在什么远程控制好用?

  •  
  •   uaoao12g · Aug 15, 2023 · 863 views
    This topic created in 1047 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    大家好,请问 现在什么远程控制好用?

    可以后台远程观看屏幕,不需要控制。

    不需要填写 远程码,或者只首次填写。

    类似于 当年的灰鸽子。

    2 replies    2023-08-20 21:44:53 +08:00
    JNian
        1
    JNian  
       Aug 16, 2023
    todesk 就行啊
    uaoao12g
        2
    uaoao12g  
    OP
       Aug 20, 2023
    @JNian 每次都需要输入 远程码吗?还是类似 灰鸽子?
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   3032 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 27ms · UTC 08:48 · PVG 16:48 · LAX 01:48 · JFK 04:48
    ♥ Do have faith in what you're doing.